Ribó:»A València ens hem pres molt de debò l’alimentació i anem a continuar treballant per a ser un referent internacional»
L’alcalde de València, Joan Ribó, ha comparegut este matí davant els mitjans de comunicació per a fer balanç de la Cimera d’Alcaldes celebrada en la nostra ciutat amb motiu de la Capitalitat Mundial de l’Alimentació, i ha reafirmat la voluntat del Govern de la Nau de seguir treballant a nivell local, nacional i internacional en […]


