La secció de vent de l’Orquestra de València ha oferit  un concert en el vestíbul de l’Hospital Clínic de València, en el marc del projecte social que du a terme la formació simfònica i el Palau de la Música. La regidora de Cultura i presidenta del Palau, Glòria Tello, ha assistit hui al recital, i ha recordat l’objectiu d’este projecte, que és acostar l’Orquestra a les persones i col·lectius més vulnerables, que no habitualment tenen accés a la seua música.

La regidora de Cultura, Glòria Tello ha assistit al concert, acompanyada pel director del Palau, Vicent Ros, així com pel gerent del Departament Clínic Malva-rosa, Álvaro Bonet, i el director mèdic de l’Hospital, Jorge Navarro. Segons la delegada, este nou programa solidari “consolida la vessant més social de la nostra Orquestra”. «Estem convençuts –ha afegit Tello- que estos tipus d’accions generen bé a la societat, i tenim tota la intenció de continuar amb elles de cara al futur”.

Les persones malaltes i els seus familiars han pogut disfrutar de la interpretació de la «Dansa eslava» d’Antonin Dvorák, la ‘suite’ de «Carmina Burana» per a doble quintet de vent, de Carl Orff, «‘Ragtime’ serenade» prer a octet de vent de S. Joplin, i les «Danses hongareses, núm. 4 i 7 de Johannes Brahms. Les professores i professors de l’Orquestra, sota la direcció del seu solista d’oboé, Roberto Turlo, han oferit com a propina una de les parts del «Carmina Burana», que prèviament han interpretat.