Edita aquesta pàgina o sel·lecciona:

Treball de Legislatura

MOCIÓ CONJUNTA PREVENCIÓ CORRUPCIÓ.zsig

Mostrant documents etiquetats amb: corrupcio
[Moció] Mesures a adoptar en cas d’imputacions formals a membres de la corporació municipal Llibertat i Igualtat 26 desembre 2014
[Moció] Auditoria de Fundacions Municipals implicades en casos de corrupció Moció al Ple 21 novembre 2014
[MOCIÓ] Pla d’Actuació per a Prevenir la Corrupció Moció al Ple 26 setembre 2014
Repercussions del cas Nóos sobre el prestigi de l’Ajuntament de València Interpel·lació al Ple 30 maig 2014
[Moción] Auditoria de la Fundació Turisme Valencia i la seua relació amb Nóos Moció al Ple 30 maig 2014
Moció Deuda de la Visita del Papa Benedicto XVI Moció al Ple 31 maig 2013

Etiquetes