El regidor de Cultura Festiva, Pere Fuset, ha signat este divendres la renovació del conveni amb la Junta Major de la Setmana Santa Marinera. A la firma del mateix ha assistit Francisco Carles en representació de la festa gran dels Poblats Marítims de València. El conveni, valorat en 150.000 euros, forma part de la contribució municipal a les confraries, germandats i corporacions que integren la festa i que els últims anys ha incorporat nous elements com ara un circuit de promoció de la festa dins de la ciutat. “Volem renovar el nostre compromís creixent amb la promoció i difusió del patrimoni festiu de la València marinera, que ho és també del conjunt de la societat valenciana”, ha destacat Fuset. Tots dos han aprofitat la trobada per comentar alguns aspectes de la pròxima reforma museogràfica del Museu de la Setmana Santa Marinera que, a més a més, es troba en procés d’oficialització com a museu.