Un total de 47.771 persones varen triar els servicis de l’EMT per gaudir de la nit de Sant Joan, gràcies al dispositiu especial que l’empresa municipal de transports va establir des de les 15.00 hores del 23 de juny fins a les 15.00 hores del diumenge 24 de juny.

El dispositiu on han participat vora 400 persones, incloent més de 370 conductors i conductores, ha transcorregut sense cap incident de rellevància. Cal destacar que EMT oferia 188.000 places addicionals respecte a un dissabte normal en les línies 25, 32, 92, 93, 95, 98 i 99, a banda de les nocturnes N1, N8 i N9; el que suposa 113 conductores i conductores més de l’habitual. Això va permetre les 17.512 validacions més que el cap de setmana anterior.

El regidor de Mobilitat Sostenible, Giuseppe Grezzi, ha agraït el treball tant de les persones que estigueren al peu del canó eixa nit com dels companys i companyes de l’àrea tècnica que participaren en la preparació i planificació del dispositiu. «Una vegada més s’ha demostrat la professionalitat de tot el personal de l’EMT», ha afirmat el regidor.

«Agraïsc a totes les persones que han deixat el cotxe a casa perquè han permés que la ciutat funcionara amb normalitat i que es poguera gaudir una vegada més de la festa de Sant Joan de manera sostenible», ha conclós.

Per línies, les que més augments han tingut han sigut la L92 amb 9.852 viatgers i viatgeres; la L25, amb 6.924; la L99, amb 6.340 i la L32, amb 6.203. En el cas de la L92 ha triplicat el nombre de persones usuàries que tingué el cap de setmana anterior.