L’Associació de Comerciants d’Orriols ha reconegut este matí amb un guardó la tasca diària de la regidoria de Comerç per promocionar el comerç de proximitat del barri valencià d’Orriols. El premi l’ha recollit el regidor de comerç de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana.

Desenes de comerços d’Orriols han otorgat este reconeixement i han celebrat durant tot el matí una jornada festiva en la plaça Esteban Dolz del Castellar en la que han oferit als veïns i veïnes una gran mostra dels productes que comercialitzen i han donat descomptes per a pròximes compres en els seus negocis.

A més, hi ha hagut tallers per als més menuts, en els que han pogut ballar, construir articles nadalencs de decoració i dibuixar, entre d’altres activitats. També hi ha hagut “filades mores” organitzades per l’Associació de Moros i Cristians del barri.

“Des de l’Ajuntament estem molt contents per la realització d’activitats com esta, que dinamitzen i promocionen el comerç de barri i de proximitat. A més, és una gran satisfacció per a la regidoria de Comerç rebre este reconeixement que ens anima a continuar endavant amb totes les activitats i accions que treballem des de la regidoria”, ha dit Carlos Galiana, regidor de Comerç.

Un xou de circ reciclat, un torneig d’escacs per a xiquets, un concurs infantil de dibuix titulat “com és el teu barri”, són altres de les activitats que s’han dut a terme este matí i de les que les famílies del barri d’Orriols han pogut disfrutar.