El regidor de Cultura Festiva, Pere Fuset, s’ha reunit este matí amb representants de la Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de València i de la Unió de Consumidors de la Comunitat Valenciana en el marc de la ronda de trobades per abordar els aspectes necessaris de cara a l’elaboració del ban de Falles de l’any que ve. Estes reunions se sumen a les que ja es varen produir amb diversos agents del món faller, com ara les federacions d’Especial i Primera A, els delegats de sector de Junta Central Fallera o la Interagrupació. També hi ha hagut reunions amb la Confederació Empresarial Valenciana, l’Associació de Comerciants del Centre Històric i la Federació d’Hostaleria.

Fuset ha destacat la importància de realitzar estos procesos participatius per elaborar el ban faller. En este sentit, ha explicat que les propostes plantejades es tindran en compte en l’elaboració del text que regularà el dia a dia durant la pròxima edició de la festa gran de València. A més, ha indicat que el ban faller també incorporarà totes les aportacions que facen les forces de seguretat i els diversos servicis municipals implicats. El regidor ha afirmat, per finalitzar, que l’aposta del Govern de la Nau per prioritzar la seguretat i la millora de la convivència durant les Falles, amb la base del diàleg, enguany ja ha permés reduir considerablement, en un 62 %, les queixes per molèsties durant la celebració de les Falles.