La regidora d’Igualtat i Inserció Sociolaboral, Isabel Lozano, ha visitat les instal·lacions de l’Associació Alanna, a la Plaça de Fra Lluís Colomer, on ha donat començament la tercera edició del taller en “Habilitats bàsiques de neteja”. El curs s’emmarca en el Pla de Tallers d’Habilitats i Competències Bàsiques que organitza la regidoria de Lozano. Les persones assistents tenen una beca que inclou el cost del transport públic per a acudir a les instal·lacions d’Alanna i un pagament de 8 euros per cada dia d’assistència al taller formatiu. A més, Lozano ha donat suport a la marxa contra les violències que se celebra este diumenge al passeig de l’Albereda i que organitza la Fundació Esportiva Municipal i que té com a beneficiària a l’associació Alanna. Lozano ha animat a l’alumnat del curs a completar la formació “que segur els servirà tant a nivell personal com per a l’àmbit professional” i ha posat en valor “l’esforç econòmic que realitza l’Ajuntament de València en este tipus de formació per fer arribar les oportunitats a totes les persones”.