Els barris de Patraix, Les Tendetes, Aiora, La Llum i Orriols gaudeixen este cap de setmana de les penúltimes activitats del projecte “Cultura als barris”, una iniciativa de la Regidoria de Patrimoni i Recursos Culturals, que vol apropar l’art i la cultura als barris de la ciutat.

El dissabte, a les 21 hores, es projectarà a la plaça de Patraix el documental “14 d’octubre del 1957: el dia en què parlaren les pedres”. Mentre que diumenge, d’11 a 14 h, serà el moment dels tallers demostratius i participatius de terrisseria, enquadernació, paper reciclat i raku, dirigits a tots els públics.

Al barri de Les Tendetes arriba el dissabte, a les 12 h, l’espectacle de màgia escènica i humor del mag Rubén Aparisi, que pertany a la companyia Saga Producciones. L’espectacle de poesia i música del grup Versonautas serà el diumenge, a les 12 h, també a este barri. En ambdós casos, els espectacles seran a l’avinguda Gregori Gea, en l’encreuament amb el carrer de Transatlàntic.

Per la seua part, l’esplanada del parc d’Aiora acull el dissabte, a les 18 h, “Els músics de Bremen” de la companyia La Estrella, un espectacle de titelles per a públic infantil i familiar. I diumenge, a les 12 h, la Societat Musical Santa Cecília del Grau, dirigida per Viviana Gutiérrez Abreu, realitzarà un concert de banda en el mateix parc.

El cicle de teatre breu “3 peces de microteatre”, a càrrec de la companyia Teatro del Contrahecho, arriba este dissabte, a les 18 h, a la plaça de Zumalacárregui del barri de La Llum. I diumenge serà l’ocasió de l’espectacle “La plaça de les paraules” de Vicente Cortés i que uneix contacontes, taller i concert.

La Societat Musical dels Orriols, dirigida per Óscar Vaquerizo Mollá, interpretarà un concert de banda el dissabte, a les 17 h, al seu barri, concretament a la plaça de l’Actor Luis Ramírez. A més, el diumenge, a les 12 h, serà el torn de l’animació teatral participativa “Els guardians de la cultura”, a càrrec de la companyia Viviendo del Cuento Teatro.