Des del Projecte València Inserta, l’Ajuntament de València –a través de la regidoria d’Inserció Sociolaboral, dirigida per Isabel Lozano-, i les entitats  Fundació APIP-ACAM i l’Associació Alanna, han realitzat quatre cursos de formació ocupacional que han acabat amb èxit 47 persones de la nostra ciutat, de les quals 15 ja han trobat treball.

La regidora Lozano ha assistit hui a l’entrega dels certificats als alumnes participants dels cursos d’operari de magatzem; de neteja i mobiliari en edificis i locals; d’operador/a de carretons elevadors i de personal de sala i atenció al client. En l’acte regidora Lozano ha donat a conéixer “la bona notícia” que 15 persones han aconseguit en les últimes setmanes un treball gràcies a este programa de la regidoria d’Inserció Sociolaboral que gestiona “València Inserta”.

Les empreses que han contractat als participants són Altaviana, Soyono, Restaurant Atmosfera, Cafeteria Bombai, VIPS, Eulen, Associació Alanna, el Centre Comercial el Saler i Apip-Acam. L’Ajuntament ha invertit 11.770 euros en els quatre cursos de diverses temàtiques laborals

“Este projecte es fonamenta en la necessitat de facilitar les vies d’inserció laboral, des de la convicció que l’accés al mercat laboral és la principal via de prevenció de les situacions d’exclusió social. Des d’esta premissa, el projecte s’adreça a les persones usuàries dels servicis socials de la nostra ciutat, en situació de vulnerabilitat o exclusió”, ha dit Lozano, que ha assegurat que l’Ajuntament continuarà impulsant esta sèrie de projectes.