El Centre d’Educació Infantil i Primària 103 de València ja compta amb una tanca totalment reparada i revisada gràcies a la intervenció de l’Ajuntament de València, que dóna així resposta a una de les peticions realitzades per responsables de l’AMPA d’este centre educatiu el 14 de juny passat durant la visita que va realitzar el regidor de Govern Interior, Sergi Campillo, acompanyat per personal tècnic municipal per a poder resoldre el màxim de necessitats possibles. A més, s’ha procedit a la realització i a l’estudi d’unes altres mesures reivindicades també en eixa reunió.

“En només un mes hem atés moltes de les peticions dels pares i les mares de l’alumnat del CEIP 103”, ha afirmat Campillo, qui ha destacat “el compromís del govern de Joan Ribó amb els centres educatius i l’ensenyament públic” i ha defensat que “este govern treballa permanentment, en el marc de les seues competències, que no en són moltes en este àmbit, per a garantir les millors condicions possibles per a l’alumnat i el professorat dels centres educatius de la ciutat”.

Campillo es va comprometre amb les mares i pares de l’AMPA del CEIP 103, el darrer 14 de juny, a realitzar totes estes reparacions i actuacions que ja han conclòs o s’estan fent ara mateix, com la instal·lació d’una malla perquè no es veja el pati des de fora.

En referència a qüestions reivindicades per l’AMPA del centre, Campillo ha destacat: “tot i que les competències municipals només se centren en els treballs de manteniment i neteja dels centres d’infantil i primària, és una bona notícia que el que necessita la comunitat educativa es faça realitat”. En este sentit, el regidor ha
subratllat: “em vaig comprometre davant les seues reivindicacions, lògiques, a estudiar la manera de dur-les a terme i el resultat és este. Entre altres, l’AMPA va reclamar i així s’ha fet la instal·lació de protectors de goma al mur que separa el pati del centre de transformació per a evitar accidents, la reparació i revisió de tota la tanca del centre per a reparar els desperfectes que presentava i l’abaixada de les cistelles de bàsquet perquè estaven massa altes per als xiquets i xiquetes.  Així mateix, Campillo ha volgut posar en valor també la notícia més important que ja s’està fent realitat per part de la Conselleria que dirigix Vicent Marzà, com és la licitació per part de la Conselleria d’Educació del nou col·legi.

S’està estudiant la possibilitat de connectar la font del pati a la xarxa de desaigües de la vorera i s’està valorant la possibilitat d’instal·lar més zones d’ombra en el pati, una de les reivindicacions més importants per part de l’AMPA. “El personal tècnic municipal està estudiant la manera de crear mitjançant un sistema que no implique cap obra d’envergadura més zones d’ombra al pati. En definitiva, amb totes estes actuacions, volem donar les gràcies a l’AMPA del CEIP 103 perquè gràcies a elles i ells estem fent unes actuacions que milloraran la vida dels xiquets i xiquetes del centre. Vaig anar personalment a visitar les instal·lacions i poques setmanes després ja estem actuant. Este govern escolta i si podem actuar, actuem el més ràpidament possible”, ha conclòs Campillo.