Mig miler de persones s’han aplegat hui en el Saler per a reivindicar la fi dels assassinats per motius de gènere i per reclamar la igualtat real entre homes i dones en tots els aspectes de la vida, com per exemple la igualtat salarial.

La jornada, organitzada per la regidoria d’Igualtat i Polítiques Inclusives de l’Ajuntament de València, ha reunit a diferents col·lectius i associacions que treballen en la prevenció de violència masclista. També han participat dones que han sigut víctimes de violència. Els diners que els participants han abonat pel dinar de germanor aniran destinats a una associació que treballa en la prevenció de la violència masclista.

Isabel Lozano, regidora d’Igualtat i Polítiques Inclusives, ha assenyalat la importància d’estes iniciatives “ja que apropen a moltes persones que estan fora dels àmbits feministes a la conscienciació i a la reivindicació de treballar per una societat igualitària a tots els nivells”. Lozano s’ha mostrat “molt satisfeta” per la gran participació que ha tingut esta jornada de caire lúdic.

En esta Marxa del Saler també ha participat l’alcalde de Pinedo, Josep Gimeno, qui fa tan sols una setmana va impedir en el carrer un atac masclista cap a una dona per part del seu marit.