• L’executiva de Compromís per València s’ha reunit per analitzar l’actual situació política esquitxada pels continus casos de corrupció del Partit Popular.

L’executiva de Compromís per València ha demanat la immediata dimissió dels nou regidors i regidores del PP que s’aferren a les seues actes  i que, amb l’excusa que ara són independents, estan de paràsits a dins del grup municipal popular ja fa massa temps.

És inadmissible que el grup popular i els seus nou regidors imputats actuen impunement com si ací no passara res. Isabel Bonig va dir en febrer que anava a demanar-los les seues actes. Però el ben cert és que han passat set mesos i els nou regidors imputats continuen cobrant un sou públic que els estem pagant tots els valencians i valencianes.

Des de Compromís per València el seu convenciment és que la societat valenciana no entén com nou regidors que estan sent investigats per uns delictes tan greus com delicte electoral o finançament irregular continuen aferrats a les seues actes i, per això, en nom de tots els valencians i valencianes, fins i tot també dels que van votar al Partit Popular, l’executiva de Compromís per València ha exigit que se’n vagen; per dignitat i per respecte cap al poble valencià.

L’executiva de Compromís per València ha recolzat continuar sent el garant de la transparència i els valors democràtics i per això ha defensat continuar endavant en l’acusació popular de la peça separada del cas taula sobre suposat finançament il·legal del PP a València.

L’executiva de Compromís per València també ha preparat el debat de l’estat de la ciutat que tindrà lloc el pròxim dimarts a l’Ajuntament i ha recordat que es tracta d’una reivindicació històrica de Joan Ribó en l’anterior legislatura. Compromís per València aposta per utilitzar les xarxes socials com un canal fonamental de comunicació amb la ciutadania per a este esdeveniment. Per a l’executiva de Compromís per València, amb el debat de l’estat de la ciutat de dimarts es trenca amb la situació d’anormalitat democràtica a la que ens tenia acostumats el Partit Popular a València.