El passat divendres Isabel Lozano va assistir a al concentració Caravana de Grècia, una iniciativa que reivindica els drets humans de les persones refugidades immigrants, i ha mostrat el suport de l’Ajuntament a esta convocatòria de justícia i solidaritat.

La denominada “Caravana Grècia, obrint fronteres” és una iniciativa que pretén fer arribar autocars des de diferents territoris de manera coordinada i simultània a Tessalònica (Grècia) amb l’objectiu de reivindicar el compliment dels drets humans de els persones refugiades i migrants al seu pas pels pobles i ciutats europees.

Isabel Lozano va afirmar que el propòsit de dur a terme estes concentracions “és denunciar des de la ciutadania europea que estem en contra de les lleis d’estrangeria”, ja que “tenim una crisi humanitària que no s’havia viscut des de la II Guerra Muncial, i no s’està responent com se suposa que hauria de respondre una comunitat que compta amb uns principis socials”.

Lozano també va destacar que una de les caravanes és de caràcter feminista, “organitzada per la Coordinadora Feminista del País Valencià, i amb esta es tracta d’incidir en la defensa dels drets i de les llibertats de les dones i de les xiquetes refugiades perquè són, sempre que hi ha conflicte, les que patixen la major vulneració dels seus drets”.