La candidata de Compromís a la presidència de la Generalitat, Mónica Oltra, i el candidat a l’alcaldia de València, Joan Ribó, s’han reunit este matí amb el president de l’Associació Transparència, Juan Carlos Galindo. Oltra ha destacat que, amb Compromís, el pròxim govern de la Generalitat “posarà en marxa la Llei de Transparència que, a més de perseguir la corrupció, sobretot la previnga. Compromís ha sigut tots estos anys la punta de llança contra la corrupció, amb un treball constant a les institucions, obrint el camí perquè el Tribunal Superior de Justícia obligara al Consell a entregar la documentació que li requeria el nostre Grup Parlamentari”.

Per la seua banda, el candidat a l’alcaldia de València, Joan Ribó, ha assegurat que “promouré des del nou govern municipal un veritable portal de transparència, amb la possibilitat que qualsevol ciutadà i ciutadana puguen vore l’agenda dels regidors i les despeses generades; també es publicitaran els contractes menors per tal que no tornen a haver-hi fraccionament de contractes públics com hem vist en l’Ajuntament de València fins ara.” Joan Ribó ha detallat les múltiples mocions que s’han presentat durant la legislatura en el consistori per tal de previndre la corrupció, i ha assenyalat que “Compromís les posarà en marxa en la pròxima legislatura”. Finalment, ha afegit que “des del pròxim govern esgotarem totes les possibilitats perquè aquells que han ficat la mà en la caixa tornen fins a l’últim cèntim”.

Cal destacar la bona sintonia mantinguda amb l’Associació Transparència, fins al punt que el seu president, Juan Carlos Galindo, ha reconegut davant els mitjans de comunicació, l’esforç i la contundència amb què Compromís ha treballat per posar fi a la corrupció en les institucions valencianes.

Vols escoltar a Joan Ribó escoltar les mesures per la transparència? Dóna-li al Play!