Els diputats i candidats de Compromís a les Corts, Enric Morera i Fran Ferri, en companyia de la regidora i candidata a l’Ajuntament, Consol Castillo, i el també candidat Giuseppe Grezzi, han repartit este matí suc de taronja a les portes del Mercat Central per a reivindicar l’agricultura valenciana i el comerç de proximitat. Morera ha destacat que “el color taronja identificatiu de Compromís és també el símbol d’un dels sectors valencians més emblemàtics i alhora maltractats, tant pels mercats financers com per l’administració, com és l’agricultura. Fins ara, hem patit uns governs que han prioritzat les seues relacions de poder en els seus partits, per damunt de les necessitats i els interessos dels valencians i les valencianes. Per a Compromís l’única recuperació que val és la que nota la ciutadania, no la que únicament ompli la butxaca dels especuladors i els mercats”.

Per la seua banda, la regidora i candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, Consol Castillo, ha recordat “la importància vital dels mercats per a la vida dels barris, perquè són un agent dinamitzador de primer ordre, i perquè amb voluntat política i una bona gestió, podrien ser uns generadors d’ocupació en la ciutat. Es tracta d’impulsar l’economia més propera, amb propostes imaginatives i alhora efectives, i en Compromís les durem a terme quan integrem el govern municipal. El PP s’ha desentés tots estos anys dels mercats municipals, també del Mercat Central, tan emblemàtic per a la ciutat fins i tot com a reclam turístic, i ja és hora que això canvie i se’ls tinga en compte”.