Pilar Soriano, regidora de Compromís, ha lamentat, a l’eixida de la comissió d’urbanisme,  que el Partit Popular haja arreglat de presses, a corre-cuita i malament les pistes d’skate, amb l’única intenció de dir-li a Compromís en la Comissió que no existix cap problema al respecte.

Des de Compromís ens felicitem, una vegada més, que l’equip de govern haja fet cas de la denúncia que ha fet el nostre grup municipal, havent netejat de vidres i de brutícia este espai, així com havent pavimentat alguns dels forats existents.

No obstant, des de Compromís lamentem les formes en què açò s’ha produït ja que s’ha fet de presses i malament. Alguns dels forats i clivells encara estan per arreglar, i els que s’han repavimentat no se’ls ha donat temps a secar de manera adequada. Pilar Soriano ha reclamat que mentre no s’asseque el ciment s’hauria de tancar l’espai, però el PP s’ha negat. Des de Compromís continuem demanant la rehabilitació integral de l’espai i no un pedaç com el que s’ha fet.

Foto_PilarSoriano

Així mateix, exigim al Partit Popular que augmente l’actual periodicitat de neteja de les pistes, establerta en una vegada al mes, tal i com es desprèn de la documentació aportada per l’equip de govern a Compromís en la comissió d’urbanisme.

Finalment, des de Compromís lamentem la paràlisi de l’equip de govern del Partit Popular, que té la ciutat abandonada i que, una vegada més, només reacciona davant les denúncies de l’oposició, sent incapaç de fer una planificació correcta i avançar-se als problemes en la mesura del possible.

una

ENLLAÇ LA RESPOSTA DE LA COMISSIÓ D’URBANISME: