20130723_120358(1)Castillo ha criticat durament la Generalitat i l’Ajuntament de València per no garantir la seguretat dels alumnes de les pedanies a l’hora d’anar a l’escola

La regidora del Grup Municipal Compromís en el Ajuntament de Valencia, Consol Castillo, ha denunciat que aquest migida mentre l’alcaldessa de València, Rita Barberà, estava inaugurant l’alcaldia de la pedania de Castellar-Oliverar, la Generalitat li denegava el transport públic als alumnes d’aquesta pedania. “Als alumnes de Castellar-Oliverar i també al de la resta de pedanies de la ciutat, sense cap raó de pes”. Castillo ha criticat durament la Generalitat i l’Ajuntament de València per no garantir el transport dels alumnes de les pedanies a l’hora d’anar a l’escola.

En aquest sentit, Castillo ha assenyalat que, durant l’acte d’inauguració de l’alcaldia de Castellar, el regidor Vicent Aleixandre, en el seu discurs, ha estat desafortunat ja que en els anys d’experiència que té “encara no és capaç de diferenciar un acte de partit d’un acte de representació institucional”. De fet, la regidora de Compromís ha lamentat el to propagandístic cap al seu partit en un acte d’inauguració com el de hui. “Estaria bé que, amb el mateix entusiasme i fervor que mostra cap a Rita Barberà, criticara i desauroritzara públicament la Conselleria d’Educació de la Generalitat per no garantir el transport públic per a tots els alumnes de les pedanies i, en especial, hui als de Castellar, que tenen una nova alcaldia però no garantir el transport escolar”.

Castillo ha assistit a la inaguració de l’alcaldia de Castellar-Oliverar acompanyada dels militants de Compromís, Alex Ibanyez i Elies Ramon, i també del professor Josep Lluís Peris.