El passat divendres dia 23 de novembre va ser presentat en societat el col·lectiu de Joves amb Compromís de València amb una assistència de més de 60 persones i la participació de Fran Ferri (Diputat a les corts) i Consol Castillo i María Pilar Soriano (regidores a l’ajuntament de València). L’acte, que va tenir lloc a Ca Revolta, va suposar la unió dels joves dels tres partits que formen la coalició en un sol equip de treball.

L’acte es va desenvolupar en un bon ambient, on va primar una atmòsfera reivindicativa. Tots els representants de la Coalició Compromís que van participar-hi van destacar la importància del moment que vivim i, també, la importància de l’acte que estava portant-se a terme eixa nit. A més, van considerar que els joves suposen una part molt important de l’ànima de Compromís i van encoratjar-los a treballar pel canvi a la ciutat i a tot el País Valencià.

El secretari local de Joves amb Compromís de València Gustau Pérez, va donar les gràcies per la gran resposta que va tindre la convocatòria i va expressar les seues ganes de començar a treballar amb tots els presents per millorar la situació dels joves a la ciutat de València.

Aquesta presentació s’emmarca dins de la dinàmica encetada per la pròpia Coalició Compromís d’avançar en la integració permanent dels tres partits que la componen i suposarà la unió dels tres equips – el “Bloc Jove Ciutat de València”, “Joves amb Iniciativa de València” i els “Joves dels Verds – València”- en un sol a partir d’ara.