La regidora del Grup Municipal Compromís, Pilar Soriano, s’ha felicitat per la decisió de la Fiscalia de Medi Ambient de sol·licitar la imputació del capità del BSL Sunrise ja que és un senyal inequívoca que el ministeri públic ha observat irregularitats en la gestió de la cadena de comandament del buc i la posterior destrucció de la platja del Saler i desautoritza, en gran manera, la interpretació que ha fet fins ara el Partit Popular i, en especial el PP de l’Ajuntament de València, d’atribuir-ho sols al temporal.

Soriano ha recordat que el seu Grup Municipal va presentar un escrit a la Fiscalia de Medi Ambient, que es va sumar a les diligència d’ofici ja obertes per la Fiscalia, en què “vam demanar que es determinara les responsabilitats de totes les persones que es van veure implicades en aquelles maniobres fatals per a la platja del Saler”.